Fint väder

Solen skiner, det ska bli uppåt 23 grader idag.
Och jag ska jobba. :(. Regna, regna, regna! Tack.

Dagen skulle jag helst spedera med Christian, eller mina vänner, .. eller bägge och.
Hade kunnat bada. Vara hemma på Nygården och solat. Åka båt. Vara i Örlen.
Haft picknick. Grillat (Fast det kanske man kan göra ikväll).

Men pengar är pengar. Fast idag tjänar jag ju bara ca 450 ynka kronor. :( INNAN SKATT.

Hanna och Anna ska till Gbg på lördag. Jag vill så himlahimlahimla gärna följa med.
Men på lördag tjänar jag 1300 innan skatt. Lite mer än 450.
Så jag kan nog inte skippa det. Fan!


Näe. Får väl ta och börja göra mej iordning för jobbet då........ suck.

image273image274


Kommentarer
hanna

å julia, vad är väl pengar??
(skoja bara, jag förstår dig..)

2007-08-09 @ 13:51:33
URL: http://kiwis.blogg.se
Sandra

Hej Julia!
Ledsen att jag inte svarat på dina texts, det funkar inte! Eller så är det slut på pengar, men det visas väldigt otydligt isåfall! Har även försökt kommentera, men det vill sig inte från jobbdatorn. Den kanske vill att jag ska arbeta! However, thanks för dina texts! Blir så glad att någon tänker på mig. Tänker massor på dig. Saknar dig. Hur går det med jobbfixande? Tycker det där spådamsjobbet låter som klippt och skuret för dig? Eller? Inte?
Love,
Sandra.

2007-08-10 @ 18:40:41
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0