Gbg

Igår var jag i Göteborg med Matilda, Peter, Maggie och Alexander.
Vi gick omkring lite i Nordstan och kollade. Tog det väldigt lugnt, typ ingen som köpte något.
Vi åt lunch på tacobuffen i Nordstan, jag älskar det stället, MUMS :D
Jag tog kort på ditresan och hemresan, glömde av kameran när vi var i Gbg. Haha. Typiskt.



Ditresan satt vi i cafévagnen. Peter köpte två kaffe och jag en macka. Är alltid så rädd att någon ska komma o säga att vi inte får sitta där om vi inte äter, men det var inget problem igår :)



På vägen hem var vi alla ganska trötta.... Och då fanns det inga sittplatser!
Så vi fick sitta där dörrna öppnas och stängs, där det fanns fyra små sittplatser,  varav den ena av dem var upptagen. Men det gick bra det med :)

En väldigt skön dag, måste jag säga :)


Kommentarer
hanna

ja, det ser ut som det var en toppendag...kram

2007-08-17 @ 22:35:55
URL: http://kiwis.blogg.se
Peter

tjohoo...det var en trvlisch dag^^ synd att vi inte stannade liiite längre.`:P men du ska med till liseberg också?

2007-08-19 @ 14:18:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0