Idag är det en fixardag..

Idag ska jag in till Skövde med syster och fixa massa saker.
T ex glasögon. Jag måste ha ett par glasögon. Att bara ha linser funkar inte riktigt, då jag känner mej halvblind utan dem. Mina ögon måste få vila från linserna ibland, vilket de inte gjort på ca 3 år.
Så nu är det dags!

Vi ska även fixa ett nytt pass till mej. Det är på tiden!
Mitt pass gick ut i oktober förra året, och jag har ju inte körkort eller leg, så jag måste snällt använda det där gamla passet när jag går ut. Är nervös varje gång jag ska in på ett ställe. De har aldrig nekat mej, men det har varit nära!
Väldigt spännande att gå ut ;)

Christian ska också följa med till Skövde, men frågan är om han går med oss eller om han hämtar bilen direkt.
Han sa igår att han ville att vi skulle käka kinamat idag.. vilket jag inte är så förtjust i, men det funkar väl. Vill kunna tycka om kinamat, det ser så gott ut!
Hur som helst hoppas jag att Hanna går med på det :)

Nu ska jag ta och göra mej iordning. Hanna kommer om ca 59 minuter :)


Kommentarer
Peter

sjukt sugen på o se bilderna från i lördags:P
HAr du haft linser varje dag i tre år? shiiet! det är läänge ju!

2007-08-20 @ 12:35:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0