Intervjun gick..

Okej. Min intervju gick bra :)
Det var ganska nervöst, men de var så snälla så. Jag la på mitt bästa leende.
Fick mer info om jobbet, och jag blev faktiskt riktigt sugen på att jobba där. Det lät jättekul.
Trist som skit att jag inte fick det jobbet bara :/
Pga att jag ska till Thailand. De fem veckorna jag är borta är de mest intensiva för dem, och jag förstår det verkligen.
Massa att göra när det blir advent och jul och sådär.
Och jag skulle aldrig avboka Thailand för att jobb.. Thailand är det jag ser fram emot mest just nu!
Så jag fick inte jobbet i Skara.
Däremot erbjuder de mej att vikariera för församlingspedagogen i Axvall, vår käraste ledare inom stjärnorna. Hon är sjukskriven nu, och vet inte när hon kommer tillbaka. Det blir bara deltid, vilket är lite synd, men om det är bra tider kan jag ju alltid försöka vikariera på dagis när jag inte jobbar där.

Nu är ju visserligen inget bestämt, men jag är ganska sugen.
Tycker det verkar himla kul :).
Ska dit imorn och prata med de andra som jobbar där :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0