Lördags



Alltså. Kvällen började hos Erik och Oskar, men eftersom det bara var Oskar av dem som skulle hänga med ut så säger jag att kvällen började hos Oskar. Där satt vi ute i deras utemöbler i trädgården, drack, smällde myggor och pratade om palmolja. Eller, snacket om palmoljan stod mest Filip för. Vi andra pratade om...... öh. Andra saker.
Tog bussen in till Skövde till nästa förfest, till Matilda. Där stod hon inne på toaletten och sminkade sej, och jag joinade och tog lite kort :) Någon ropade upp tre killar från gatan som också kom upp och förfestade lite.
En av dem bjöd mej på en shot sen när vi var ute, trots att jag hade pojkvän. Storsint av honom.
Sedan gick vi ut då, batteriet i kameran tog slut ganska snabbt, så där slutade korten att komma. Trist nog :/
Jag som firade att det var min sista dag på jobbet för sommarn tyckte att det blev en väldigt lyckad kväll. Oh yeah. Jag hade det kul :)

Jajuste. Blev endel ganska fula bilder på mej den kvällen,
men jag bjuder på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0