mys

Idag har varit en trevlig dag. Började med att jag skulle till jobbet........ Och eftersom jag glömt cykeln på station, (lämnat snarare), så fick jag snällt traska i regnet. Fast det var nog bäst så, jag vet av erfarenhet att det inte går så bra att cykla och hålla i ett paraply samtidigt. Inte med dåliga bromsar i alla fall.
image263

Men jag tyckte inte att det gjorde något att det regnade. Det gör jag aldrig när jag jobbar :)

Efter jobbet for jag iväg till Skövde, till Matilda.
Vi hade planerat att kolla på film, och så blev det. Men först begav vi oss till Willys och köpte gottgott.
Det slutade med ganska mycket gottgott.

jordgubbar.............bigarråer..............choklad..........fanta.........................physalis..............
image269

Massa gott alltså :)
Vi,

tittade även på filmen Music and lyrics, som jag visserligen redan sett,
men det var värd att titta på igen.

En himla bra dag alltså, tack Matilda, jag hade jättemysigt :)


Kommentarer
hanna

men gosh... lyxmys kallas det där.. måndag går inte. och jag förstår pengafrågan....vi får snacka om det imorrn. när börjar du jobba?

2007-08-09 @ 00:58:01
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0