to clear a little space in the corner of my mind

Igår kom Andreas och rensade ut i källaren, så jag och Christian kunde äntligen ställa ner våra saker där.
UNDERBART!

Så idag har jag rensat i min garderob, där jag hade två sopsäckar med två duntäcken, en papperskasse med gamla handdukar, två soffbordsställ, skor, skärp, lakan, påslakan och örngott. Plus mina kläder också såklart.
Då jag inte har en så stor garderob kan man kanske förstå hur knökat det var i den.
Men nu är den tom och luftig :D Fast önskar dock att det fanns mer plats i den.....

Om någon/några timmar bär det av till IKEA.
Yeahyeahyeah.

Nu ska jag duscha.

PS: väldigt mycket avundsjuk på pappa som är i sommarstugan nu, och mamma som ska dit ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0