Gardagens utgang

Igar var det utgang for oss har pa Koh Samui, trevligt trevligt...
image478
Jag i min nya frisyr, inte sa rak som jag skrev i forra inlagget.
Hur som helst, det var vi tva som skulle bege oss ut for att dansa lite.
Vi satte oss pa Viking Bar dar vi bestallde nagot att dricka, och borjade spela fyra i rad.
Jag vann sex ganger av atta, viket jag kande mej ganska nojd over ;)

   

Nar vi skulle vidare till ngt dansstalle upptacker jag att jag tappat min ena oronpropp..... :(
Blev en snabb visit till en affar for att inhandla tva par ytterst snygga grona oronproppar. (musiken ar sa hog har att jag blir galen utan oronproppar!)
Efter det var vi redo for kvallen :)
  

Kvallen avslutades med ett besok pa Burger King som sa lagligt ligger precis utanfort vart hotell ;)


Kommentarer
sanna

Godmorgon :)
ha en bra dag!

2007-12-05 @ 08:20:35
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
ille

Kolla in den nya bloggen :)

2007-12-05 @ 08:23:30
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0