hundar

I forrgar skrev jag att laaaaaaaaaangt blogginlagg med massa bilder, och innan jag ska spara det SLUTAR INTERNET ATT FUNGERA.
Jag blev sa fruktansvart irriterad att jag satt och svor, suckade, och tillslut sa gick jag och Hanna darifran.
Den stackars killen bakom disken sag hur sur jag var och sa att vi inte behovde betala.
Stackarn trodde kanske att jag var sur pa honom.

Sa nu ska jag forsoka att skriva om inlagget, men nu fungerar inte kameran sa det for bli........ om det blir!

I Onsdags akte vi fran Koh Phangan, dar jag sista kvallen passade pa att ta kort pa den lilla stugan vi bodde i. Hanna passade pa att posera sa fint.
image463
Bredvid henne ser man en hundkropp.
Denna kroppen tillhorde en av de tva hundarna som alskade oss. har ar storre bilder.
image465image464
Sa sota! De bor typ pa hotellet vi bodde pa, sa de foljde efter oss nar vi skulle ata frukost,
la sej pa var altan nar vi sov osv. Supersota :)


nu hinner jag inte lagga upp mer. far bli fortsattning en annan dag :)



Kommentarer
Lena

Söta hundar! Ni bodde fint!

2007-12-02 @ 17:08:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0