i'm dreaming of a white christmas

DET ÄR SNÖ! DET FINNS EN CHANS ATT DET BLIR EN VIT JULAFTON FÖR EN GÅNGS SKULL!

:)


Gud vad glad jag blev när jag gick upp och Therese säger att det är snö ute.
Hade inga glasögon men såg att det var vitt ute! Lycka!

Christian, den pessimisten säger att det nog töar bort tills imorn.
Kanske, kanske inte. Hoppas inte.

Igår var vi på fest hos Sandra och Robert och det var jätteroligt. Vi fick god mat och roliga personer där.
Och så klart väldigt roligt att träffa Sandra igen! :)

Sedan drog vi iväg till Olins, dansade och tittade när Ellen uppträdde. Hon var bra och vi hade det trevligt där med, haha :) Hemkomsten var vid halv tre, och vi bägge (jag och Therese) stupade i säng, respektive soffa.
En lyckad kväll.


Om min kamera skulle funka skulle jag ta kort på vår julgran, julstjärnan som vi alldeles nyss satt upp, och på snön som ligger så tunnt på gårdsplanen.
Men nu fungerar ju inte kameran.


Kommentarer
clabu

Hej. Nu ligger det ute en liten blogg om annandagen hos Per/puss

2007-12-27 @ 02:23:42
URL: http://clabu.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0