juliga starbucks

Nu ar det den 3 december, och den enda julkansla man far har ar nar man ar inne pa starbucks.
Dar spelar de namligen julmusik (vilket de har gjort anda sen vi kom i november), och har ytterst knepiga julprydnader uppe......
image474

Dar sitter vi ofta :)

Nu ska jag bege mej ut i affarer och leta efter en kortlek. Har dock ingen aning om vad kortek heter pa engelska........... :)


Min kamera hart borjat att strejka lite (eller ja - lite, den fungerar inte alls!), far se hur de blir med bilder framover.


Kommentarer
Lena

Nämen vad trist med kameran! Jag ska skicka lite juliga bilder över mailen så att du kan få lite julstämning

2007-12-04 @ 12:32:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0