Koh samui

Vi tog farjan till Koh Samui, den gungade harligt pa ditresan men det var inte sa farligt nar vi akte fran Koh Phangan :)
image467image466

Jag sag tyvarr inga hoppandeflygfiskar i vattnet som jag sag nar vi akte till Koh Phangan.
Nar jag berattade att jag hade sett hoppande fiskar sa Hanna "men lilla gumman, de kallas for delfiner.........".
Men det var inga delfiner jag spanade efter. Bara hoppande fiskar.

Val framme pa Koh Samui lyckas vi dela en taximinibuss med atta svenskar och tva israeler, och de fick igang alla oss svenskar att sjunga en israelisk reklamjingel.. Det gick sadar kan jag meddela :)
Vi satte oss sedan pa varsin mopedtaxi och nar han, chaufforen, fragade mej hur mycket det kostade dar vi skulle bo, tog han oss snallt till ett annat som var hela 100 bath billigare ;)
Rummet ar helt okej, det finns AC :) Dock inget varmvatten, men vem behover det nar det ar ca 28-29 grader ute? :)

image468image469
image470image471

Det ar val inga hojdarfarger i rummet direkt, och speciellt inte i badrummet, men det gor inte sa mycket.

Utikten ar nagot helt annat daremot...........................
image473image472

Som Hanna forra aret skrev i sin blogg nar hon var i Thailand
Snalla, behaska er avundjuka.........................

:)


Kommentarer
Peter

"men lilla gumman, de kallas for delfiner.........".
haha...stenhårt xD hoppas du har det bra där nere! ca två veckor kvar innan du åker hem! ta var på den sista tiden nu;) kramar

2007-12-03 @ 14:06:49
Lena

Jajamen, jag behärskar mig!
Vad roligt med alla bilder. Hanna är väldigt lik Elin på det kortet. Eller om det är tvärtom :)

2007-12-04 @ 12:33:54
Annika Granstedt

Gillar om det du skrev! Kul att se en del sunda grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0