Natten gar tunga fjat

Har i Phuket ar det fortfarande molnigt (kommer ju hinna blekna innan hemresan :( ).
Vi sov till klockan 14 idag, resultatet av gardagskvallen. (som var en mycket trevlig sadan)

Natten gar tunga fjat runt gard och stuva
kring jord som sol'n forgat skuggorna ruva
Da i vart morka hus stiger med tanda ljus
Sankta Lucia, Sankta Lucia

......................................................... Vi har inte glomt bort vilken dag det ar :)

Om 4 minuter oppnar pizzerian vi ska inta var frukost/lunch pa. Mumma :)


Kommentarer
Anita

Kommer också ihåg vilken dag det är. Lucia här ikväll. Deltagarna mutade med biobiljetter. Kram Anita

2007-12-13 @ 11:10:06
clabu

Hej
Kommer också ihåg vilken dag det är. I TV har Luciorna avlöst varandra i en aldrig sinande ström.....var kommer alla från ??
På min blogg ligger straxt ett foto taget med Andreas telefon på en "känd" TOOOMTEEEE/kram

2007-12-13 @ 13:03:02
Therese

Jag var på luciatåg på universitetet imorse, och gissa vem som fanns med där?!! Jo Maria Persson! Det var ca 30 personer som var med och där fanns hon :) Lite häftigt tycker jag. Hoppas du har det bra, ska du till Sandra den 22? Kram

2007-12-13 @ 16:41:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0