försovmej


Sov så gott.
Vaknade till lite, tror att jag fick sms, orkade inte läsa det.
Tänkte, oj, vad ljust det är ute, vände mej om och hann nästan somna om.
Då tänkte jag "ljust... LJUST?! Det ska det inte vara innan sex!"
For upp som en - jag vet inte vad - och såg att klockan var 9:40.
JAHA. Fick sån panik! Sprang in i badrummet bara för att få ännu mer panik, för kvällen innan hade jag satt upp en påminnelselapp på badrumsskåpet att vi skulle hämta tvätten i torkrummet innan 08:00.
Fick upp Christian illa kvickt och vi sprang ner till tvättstugan, någon hade tagit nyckeln för tvättstuga ett, och var förmodligen lite irriterad eftersom nyckeln till torkrummet skulle vara där vid 08. Men det fanns ingen ursinnig person där som stod och väntade, så vi gick upp igen.
(Vår bokningsgrej är kvar på samma ställe som igår, så om någon vill komma nu och skälla så kan de det!)
Gud vad jag skämades!
Var i alla fall exakt en timma efter det att jag vaknade på skolan, eftersom min kära pojkvän skjutsade mej.
Missade bara en lektion, och de körde typ bara gehör, så jag missade egentligen ingenting jätteviktigt.
HUR SKÖNT SOM HELST!

Jag blir alltid så stressad när jag försovit mej, får riktigt panik och blir inte mej själv på hela dagen.
Så när en klasskompis (nämner inga namn ;P), målade mej med grön penna på kinden kände jag bara "helvete!". Fick väldigt lätt bort det och när jag såg min klasskompis ångrande ansikte var min irritation som bortblåst i alla fall :)

Snart kommer Anna och Hanna hem. På onsdag rättare sagt :)
Ska bli så kul :D:D


Kommentarer
Anna

Vi ses imorrn :D

2007-02-06 @ 05:45:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0