Lov


Idag ska jag hem och plugga. Känns bäst att börja med det idag, och inte på Torsdag eller så.
Meen, gud vad segt.
Religion, samhäll, historia, piano, sång, projektarbete.
Vissa av ämnena är det lite mer bråttom med, och vissa gör det inte så mycket om jag inte hinner klart med på lovet.

Annars så har jag inte så mycket planer nu på lovet.
Ska till Åsa imorn, vara med Christian på onsdag, festa på fredag, jobba på söndag.
Och plugga den lediga tiden som blir över är det väl tänkt :)

Vaknade redan  innan nio av att Barbro inte kunde sluta jama/skrika..... Ojoj. Den katten alltså.
Hoppas hon slutar med det snart. Blir lite jobbigt att sova faktiskt.

Strax ska jag ta och äta frukost, Hanna och mamma är och klipper sej och ska hämta upp mej när de är klara. Så jag antar att de kommer relativt snart i alla fall.

Japp, japp.
leker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0