Lugn helg

Det blev en väldigt lugn helg för mej, vilket var jätteskönt eftersom jag (som vanligt) är sjuk.
Jag ser inte fram emot en ny skolvecka.
Ska ha prov i GEMU på fredag, och jag kan inte vad det är vi ska ha prov på.
Läraren gick igenom det när jag hade lunginflammation, och sedan en till gång när jag var sjuk.
När jag sedan bad om hjälp sa hon att jag skulle få det nästa lektion, och efter det har vi inte jobbat med.
Jag fattar inget och provet är på fredag. Jäy!
Får försöka ta och plugga in allt i veckan.

Jag är så trött, och har så ont i huvudet och bihålorna. Vill bara lägga mej ner och sova, men att lägga sen kl 19 går inte, skulle nog vakna någon gång vid tolv sen och inte somna om. Ska försöka att satsa på att somna vid nio. Eller halv nio. Jaja. Tidigt i alla fall. :)

Imorn ska jag och Hanna på muskelpass. Och det ska bli kul :)
Kommer aldrig glömma den gången jag trillade bakåt med vikterna när vi var på det.
Det var inte så pinsamt, mer smärtsamt.
Ska inte bli så imorn. Ska bara försöka att hitta något att träna i, då katten kissat på mina träningsbyxor, och mjukisbyxorna tränade jag i igår, så de är inte så fräscha.
Har hur mycket tvätt som helst, men ingen tvättid förrän på TISDAG!
Vet inte hur vi ska klara det..... Vet inte hur jag ska klara att vara utan mina vanliga skor - ja, vår älskade katt kissade i dem med.
Får väl bli mina väldigt tjocka, hela och vindtäta converse!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0