Bowling

Jag och Johanna gick ner till bowlinghallen vid nio imorse.
Strax efter det kom en buss med bowling-glada elever (?), och det  var först till kvarn med bowlingbanorna!
Jag och Johanna hade inte tagit ngn bana eller så, så en lärare föste ihop oss med två par killar.
Den ena verkade som om han föddes med ett bowlingklot i handen, och den andra var inte så mycket sämre!
Hur som helst så tävlade jag gärna med Johanna, i början ledde hon, sedan jag, sedan hon, och det slutade med att jag vann med ett poäng!
Äntligen har man hittat någon som är lika bra (hmm.. ) som en själv i bowling! Så det kan bli en riktig match! ;P

Har varit hemma i ngn halvtimma nu och det känns bra att ha en hel dag.
Ska nog plugga lite. Arbetsmiljö&säkerhet, religion, GEMU, piano, arrangemang&komposition.. Jäy, kanske får sätta igång relativt snart!

Sedan är det säsongsavslutning för Ugly Betty ikväll, det ska jag kolla på! Tycker om den serien.
Jag tyckte om O.C så mycket förut, men nu känns allt så hopplöst i den serien att jag inte år så sugen på att följa den. Jag längtar tills Desperate Housewives börjar igen :D Det är en serie det!
Sen så har jag en helt ny säsong av Scrubs att titta på :D JES!

Nej, nu ska jag göra lite lunch eller så :)


Uppdatering

FY vad jag är bra! :D
Har gjort arbetsmiljön&säkerhet, GEMU, Piano, projektarbete och religion. Kunde inte göra arrangemang&komposition, för jag upptäckte att jag hade lämnat boken i skolan.
Men jisses, vad jag haft varit effektiv!
Får inte glömma att jag råkade somna någon timma där heller ;P

Nu håller jag på att laga mat, och sedan ska jag bara ta det luugnt. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0