Kanel-guld.

Fy vad kul jag haft det ikväll.
Hela huvudet känns som en fjäder, istället för en sten som det gjorde innan idag.

Kan inte annat än att säga tack till Buskas, jag har haft det så kul!
Träffade brorsan på Olins, det var trevligt. Han bjöd mej och Buskas på en shot med guld i.
Kanel-guld.
Haha.

Utvikningstjejer var på olins ikväll, och jäklar.... De var så små! Allihopa.
Men jag tror att det kan bero på att de ser så oproportionella ut, så smala och de stora brösten.
Därför blir hela bilden av de.... jättesmå. Tror jag. Nog. Hm.

Har hur som helst haft det hur kul som helst :)

"Allt som har en bra början har ett bra slut."


Kommentarer
hanna

du varmer upp infor min och annas hemkomst forstar jag.... :)

2007-01-29 @ 10:43:00
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0