Sjuk igen.


Väckarklockan ringde 05:55. Skulle få snooza en gång, och sedan gå upp och duscha.....
Men jag snoozade en gång... två gånger..... tre gånger....
Satte mej upp och kände hur hela huvudet  ville tippa framåt, som om mina bihålor övernatten blivit hur tunga som helst, och att halsen värkte. La mej igen och snoozade en fjärde gång.
Tänkte.. Nej fan, jag ska gå till skolan! Jag har ju en liten tävling med mej själv för att se hur länge jag kan gå i skolan nu på vårterminen utan att vara sjuk.
Gick upp, tog nässpray, alvdeon... Tittade mej själv i spegeln och gick och la mej igen.

Kom plötsligt på mitt muntliga nationella som jag skulle ha i svenskan idag, där jag pratar om att man så ofta går till skolan/arbetet och är sjuk, och vem det egentligen är som tjänar på det.. Hm..

Så här sitter jag nu. Har lite småångest för att jag glömde att posta ett brev som handlar om sponsring förra veckan. Hoppas att någon i min klass kanske kan fixa det idag.

Annars så tittar jag på Scrubs... Christian skulle bli så sur om han visste det, för nu har jag återigen tittat på fler avsnitt än vad han har gjort.
Men jag har ju så tråkigt.

Ska snart börja att plugga. Snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0