Slappt

Ojoj, vad jag slappat de senaste veckorna.
När jag kommer tillbaka till skolan och folk frågar vad jag har gjort, så vet jag inte vad jag kan svara....
"Ingenting". Himla roligt svar!

Nej men jag har ju faktiskt......
- Firat jul.
- Varit på sjukhus.
- Varit på Ullared.
- Firat nyår.

Hm... Jäy, vilket roligt lov!

Men jag är faktiskt nöjd. Det har varit skönt, att bara... vara! Inte göra något. 
(Något mina föräldrar borde prova).
Kanske får tåla att jag inte kommer kunna bjuda på så spännande svar när folk frågar vad jag gjort under lovet :)

Vet i alla fall något som jag INTE gjort; mitt svenska muntliga nationella. :S
Attans. Det var lovets supermåste nummer ett.
Skönt att jag har tre dagar kvar.



Kommentarer
Junitjej

Slappa ska man väl göra på jullovet?!

2007-01-05 @ 23:40:16
URL: http://junitjej.blogg.se
Anna

Ah.. slappa - den som hade tid till sant.. :)
Ar jobbigt att ligga pa en strand ska du veta for att inte tala om hur jobbigt det ar att tvingas festa var och varannan dag... suck.. puh - ska bli skont att komma hem och slappa...

2007-01-06 @ 09:50:14
Lena

Hmm, supermåste nummer ett... kör igång idag! Nu blir jag nervös - och det har jag inte tid med;-)

2007-01-06 @ 10:40:43
hanna

latmask... :P :) Forstar arligt talat inte hur vara foraldrar fick just OSS.. kram

2007-01-06 @ 14:16:16
URL: http://kiwis.blogg.se
clabu

Tre dagar...men det är ju gott om tid... :-)-

2007-01-06 @ 18:08:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0