Torsdagskväll



Sådär ja, nu har jag tagit tag i mej själv lite!

Har pratat med min handledare för projektarbetet, och har faktiskt börjat nu! :) Känns hur skönt som helst!
Har till o med skrivit en projektskiss nu ikväll, och ska visa den för Alex imorn och se vad han tycker om det.
Godkänns den är det bara och sätta igång!

Har även börjat med historian och svenskan, vilket också känns hur bra som helst!

Nu gäller det bara och få klart alltihopa..... :)

Hade en rolig sånglektion idag, det var min första sedan jag blev sjuk i november.
Hade "Thank you for the music" av Abba i läxa, och tja.... Har inte tyckt om att sjunga den, den passar inte mej helt enkelt. För det första får jag ett sånt svenskt uttal på den, och sen så känns det som ett hån när jag sjunger den, för just den låten låter inte bra när jag sjunger den!
Känns extra dumt att sjunga meningen
"But I have a talent, a wonderful thing
cause everyone listens when I start to sing"

Öhh. Nja, inte när det låter som skit!
Så jag fick byta låt när jag berättade hur jag kände för den, och skönt var väl det.
Fick två nya läxor, Someone else's story (Chess), och Kärlekens tid som är en körlåt.
Så, om bara jag kunde få igång min keyboard så skulle jag kunna börja sjunga :)

Imorgon är det fredag, och jag har vanligitvis en håltimme mitt på dagen...... Nu har jag ca 4 timmars hål istället för 1,5 timme. USCHA! Funderar nästan på om det kan vara värt att åka hem mellan, för vi har bara första och sista lektionen. Hm. Segt att åka buss, men segt att sitta i skolan. Får se hur det blir.

Det är SNÖ ute!
Har snö-regnat nästan hela dagen, men jag tror inte att det kommer ligga kvar så länge, tyvärr :/
Men jag är glad så länge jag kan!

Nu ska jag nog bege mej till sängen, godnatt!


Kommentarer
clabu

:-))..!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-01-12 @ 07:29:52
hanna

alltid skont att fa saker gjort.. har svarat pa ditt mail, vill nu ha ytterligare ett langt tillbaka ;)

2007-01-15 @ 11:23:26
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0