Ledig dag

Hur gör man för att lägga upp en film här?

Jag var ledig går. L e d i g.
Typ andra gången sen jag började jobba. Kom riktigt på hur skönt det var att bara vara hemma.
Inte göra något.
Fast något gjorde jag ju, Therese cyklade hit till mej. Vi pratade och var ute och gick lite.
Hon kom in på den utbildningen hon ville gå på i Karlstad!
Senare kom Ellen, hon joinade samtalen.
När Therese sedan åkt hem kom min syster och gjorde ett bra försök till att äta upp mina polkagrisar.
Hon stannade till nio.
Så igår hade jag lite att göra faktiskt :)


Har sett slut på alla säsonger av Vänner, och det känns lite tomt nu.
Måste hitta en ny serie att kolla på. Förut var det Scrubs, men jag kom ikapp serien i USA, och måste vänta klart tills deras sommaruppehåll är över!
Innan dess var det That 70's Show.

Nu ska jag äta frukost, för att sedan ta bussen till jobbet.

Så här fint är det förresten i vardagsrummet när lampan är tänd om kvällarna.



Kommentarer
Sandra

(Man 35+ står vid kassan, drar sitt bonuskort och sätter sedan tillbaka det i plånboken.)
Kassör: Du måste dra kortet igen, det registrerades inte.
Mannen (irriterat): Och hur FAN vet du det?!
Kassör (förvånat): Eeh, för att jag jobbar här?
Tänkte på dig direkt, favoritkassörrska!

2007-07-11 @ 15:15:00
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com
hanna

se vad skoj det är med lite kort... kul att du valde det snyggaste på mig.. jag LÄR hämnas.. nu är biljetterna till halmstad fixade iaf..

2007-07-12 @ 19:13:07
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0