Regn och Lars

image121
Regn, regn, regn.
Blir till att använda det stora parapylet jag fått låna av mamma när jag går ner till bussen sen.

Jag saknar verkligen min mp3, eller inte den jag hade, den var dålig.
Men en ny. Vill kunna gå och lyssna på musik.
Lars Winnerbäck.
Gud vad jag saknar Lars Winnerbäcks musik!
Har glömt min skiva med honom hemma, har ingen mp3 och brukar inte lyssna på honom på datorn så ofta.
När Christian är hemma blir det vilken musik som helst, förutom "Lars Winterdäck", som han säger.


"Du darrade och skräck
och jag sa,
välkommen till verklighetens land"


Kommentarer
hanna

schysst bild!!!

2007-07-08 @ 17:12:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0