Sjuk brorson

Vaknade idag vid tio. Gick upp och såg att det regnade. Suck.

Lite senare ringde min syster och berättade att min brorson hade blivit sjuk när han var på dagis, och att de inte fick tag i varken min bror, eller Alexanders mamma.
Hanna skulle börja jobba kl 14 och var tvungen att jobba. Jag skulle också jobba kl 14, men bara i 4 timmar.
Så jag ringde och frågade chefen om jag kunde stanna hemma med min brorson som inte kunde stanna på dagis.
Det kunde jag. :).
Så några timmar har nu spenderats med min alltid lika söta brorson.
Han hade feber och var trött, men ändå glad. Ganska kramig :)

image190
Här är han alldeles nyvaken.
Trots sjukdom så är han den sötaste som finns!
Han blev nyss hämtad av sin pappa.

På fredag ska jag vara barnvakt åt honom igen!

Så det blev inget jobb idag -  vilket faktiskt är lite skönt -, så jag kan följa med hem till Christians familj och fira hans lillebror, Alexander.
Så, nu ska jag dra på mej kläder och sen cykla ner till bussen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0