trött

Jobbet gick kanske bra igår, mådde inte så bra, men det funkade.
Så i respekt för min hälsa och kunderna så stannar jag hemma idag. Var väldigt nära på att åka, (det är ju liksom 900 kr (innan skatt), vi pratar om här!). Men kom sen på att det inte var värt det.

Inatt sov jag med min underbart söta brorson Alexander. Hanna var barnvakt, och man får ta alla chanser man får att träffa det lilla yrvädret! Alexander då. Inte Hanna, hon är inget yrväder.
Hur som helst så skulle jag gå och lägga mej igår, runt 21, (jag är sjuk och trött), och det skulle Alexander passande nog också göra.
Så natten har spenderats åt att ligga och knuffas med en 1,5 åring som verkligen vet hur man ska bre ut sej.
Han vaknade 07.01, alldeles för tidigt för mej, men det är ju inte direkt så att man kan trycka på hans stopp-knapp och somna om.
Därför blev det alltså frukost.

Tjallex på Gske i mun
Så här pigg var jag.
ich müde


Nu är jag fortfarande ganska trött. Trots sömn mellan 9.40-12.40.

I just love him!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0