drömmen

Igår när jag vaknade tittade jag på klockan.
Den var 09:34, suckade, tänkte "Ah, jag får välgå upp och börja plugga nu då".

Så jag började att skriva på mitt Arr-arbete i köket, åt frukost, satte på datorn för att ta en liten paus från arret och började skriva på mitt CV.
Helt plötsligt kommer Christian in genom dörren. Himla konstigt eftersom han slutar vid fyra och klockan inte ens var i närheten av det. Han förklarade att han hade fått slita tidigare för att de var klar med de uppgiften de skulle göra denna veckan, så han kunde sluta praktiken nu och gå tillbaka till skolan nästa vecka.
Han satte sej vid datorn och jag satte mej och började skriva på arret igen och-
Då vaknar jag.

Helt i chock. Jag fattade inte vad jag gjorde i sängen, eller vart Christian var. Datorn var ju inte på ens! Det var den ju nyss! klockan var ju..... 10:06........
Ganska snabbt förstod jag att jag hade somnat om, och drömt en väldigt verklig dröm.
Det var verkligt!


Kommentarer
hanna

weird... vad gör du imorrn?

2007-05-30 @ 10:40:15
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0