katt i träd

image52image53

Så här kul tycker vår katta det är att klättra i träd.
Vilket hon klarade galant- trots att det var första gången.
Misstänker att det mittersta äppelträdet i trädgården kommer vara en favorit hädan efter :P

För övrigt är jag stressad- massa inlämningar, redovisningar, prov som ska göras inom det närmaste!
Huvudvärken kommer sakta .... eller ja, inte så sakta. Kom jäkligt snabbt idag!
Kan kanske bero på att Christian ligger här hemma i feber, hostar och snörvlar... Jag med mitt immunförsvar BER ju praktiskt taget om att bli sjuk.

Ett plus är att mitt blodvärde har höjts- 117!
Hade bara 108 för en tre veckor sen, och som skolsköterskan sa, "det är stor skillnad på 108 och 117".
Så snart kommer jag kanske vara lika pigg och glad som alla andra där ute i världen!

Juste, slutproduktionen är över, och jag är jätteglad över alla som kom och tittade !


Kommentarer
Lena

Hon smälter bra in, nästan kamoflagefärgad...äppelträdsfärgad menar jag ju.

2007-05-03 @ 21:06:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0