Ostmedbitaravbroccoli-gratäng


Glädjen som jag kände i morse sjönk snabbt när jag såg att det var krovgryta till mat i skolan idag.

Allvarligt. Korvgryta.
Vem kommer på alla äckliga maträtter?

Jag fick nöja mej med broccoligratäng. Kan ju tyckas vara nyttit och gott, men inte så gott, eftersom det bara smakade broccoli och ost. Massvis med ost.
Borde ha hetat Ostmedbitaravbroccoli-gratäng.

Var på stjärnorna idag, det var bara jag, Ellen och Marina :)
Vi var inte där så länge eftersom Ellen skulle in till ölbrännbollen i Museiparken (som btw inte stavas sådär).
Fick åka med Ellen in, hon har ju skaffat körkort nu! GRATTIS!
Lite roligt var det när Ellen skulle prata i telefon, växla, svänga och köra iväg samtidigt.
Lite varvning, men annars fixade hon det galant ;P

Idag ska jag plugga lite på projektarbetet, (jag förtjänar faktiskt en liten paus idag då jag gjorde lite på min Arr-inlämning i skolan!) och sedan kolla på Grey's Anatomy.
Det är bra!



Kommentarer
hanna

?? blodpudding då? lyssna bara på namnet... :)

2007-05-10 @ 07:07:41
URL: http://kiwis.blogg.se.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0