jag har blivit k''ar....

''a, det ar ett forsok att gora ett a med tva pickar over...

Hursomhelst, har blivit lite in love har nere pa on.. Och inte i vem som helst.
Jag har blivit kar i Ingalill.
En hemlos katt.
 
Lockade lite pa henne i forrgar nar vi satt pa en uteservering, och till min stora forvaning hoppade hon upp i knat pa mej och borjade spinna sa fort jag klappade henne.
Hon ar sa smal och skranglig, formodligen inte sa gammal heller.
Det gor faktiskt ont i hjartat nar jag vet att hon inte har nagot hem, springer omkring pa gatorna och letar efter mat.
och hon ar ju sa liten ocksa! ;(
image452

:( VILL TA MED HENNE HEM!



Kommentarer
Therese

Julia, tänk vilka äckliga bakterier och grejjer hon kan bära på!
För övrigt hoppas du har det lika bra som du ser ut att ha det :) Kram!

2007-11-18 @ 18:26:18
URL: http://www.oth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0