Två dagar kvar

Idag är det tisdag.
Imorgon är det onsdag.
Sedan är det torsdag.

OCH DÅ ÅKER JAG OCH HANNA :)
Och är borta i sex veckor. Kommer hem den 19 december.
Ska bli skönt att komma bort..

Håller just nu på att tvätta min näst sista tvätt av kläder som ska med till Thailandet.

Ska strax äta frukost, sedan blir det till att dra fram alla kläder som ligger på lite olika ställen, vika dem fint och lägga upp dem någonstans. Vet dock ej vart eftersom Barbro gärna lägger sej över allt, och allra helst på kläder.
Hmhmhm. Jaja. Det är väl inte något så stort problem egentligen.
Känns lite störande att jag ska jobba "så länge" idag, 13-18, skulle ha kunnat fixa lite mer med packningen då.

Idag måste jag:
  • ringa alla dagis och säga att jag åker bort
  • ringa farmor för att se om vi kan komma imorn, (förhoppningsvis är farfar där också)
  • packa
  • skriva ner adresser
Låter väl inte allt för jobbigt?


Kommentarer
hanna

drömde att vi var på väg och att jag glömt köpa och packa ner en massa saker. suck...

2007-11-06 @ 11:42:05
Sandra

Later hemskt skont allting. Trakigt bara att du inte ar hemma nar jag kommer hem.. Menmen, den som vantar pa nagot gott! :)

2007-11-07 @ 09:47:12
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0