Tvättmaskin

Jag och Christian har turen att ha en tvättmaskin i lägenheten.
Den användes för första gången igår, då vi hade inhandlat ett torkställ.
Tvättmaskinen ser ut att vara den första i sitt slag, och för Barbro var det den första tvättmaskin, och torkställning hon stött på. I och med att den är ganska gammal låter den ganska mycket, brummar och har sej i typ en timma. Ska det ta en timma att tvätta?
image423
Konstig sak.
image424'
Bäst att sitta och vakta den.
image425
Konstiga saker i den nya lägenheten....




PÅ TORSDAG ÅKER JAG OCH HANNA!


Kommentarer
hanna

:)väldigt snart t.o.m!
jag visste väl att barbro skulle älska torkställningen!

2007-11-05 @ 17:58:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0