flyttsömnjobb......

Jag är så fruktansvärt trött. Herregud.
Har direkt efter jag slutat jobba gått till lägenheten och börjat slipa och måla. Så det har blivit arbetsdagar på över 12 timmar nu....... och lite sömn. FÖR LITE sömn...
Skönt att det iaf börjar bli klart för flytt nu. Har tänkt att börja flytta saker imorgon, har knappt ens börjat packa här i våran nuvarande lägenhet (eftersom någon tog alla papperskassar jag tänkt att börja packa i, nämner inga namn, -men Hanna, kommer du tillbaka med dem? ;)).  Men vi är långt ifrån färdiga i tvåan. Det enda rummet som kommer vara klart är sovrummet, eftersom vi bara målar där. I de andra rummen är det tapeter (fula, kan ju tilläggas), och i och med att varken jag eller Christian kan tapetsera får så vi vänta tills nästa helg då Christians snälla pappa kan.
Så i en dryg vecka får vi leva med halvrivna, slipade tapeter. Men jag kommer inte märka det, för då ska jag ta igen all sömn jag missat...........

...........trodde jag! Sanningen är att jag ska jobba som ett djur nästa vecka (är det ett vanligt uttryck?).
Vi har aktiviteter i församlingshemmet alla dagar nästa vecka, och det känns hederligast om jag är där typ hela tiden. Har nämligen inte riktigt kommit upp i 20 timmar i veckan, och då är det väl bra om jag kanske jobbar lite mer denna, så det jämnar ut sej lite.

Sen ska jag sova. För då är jag och Hanna i Thailand.
Två veckor kvar idag.



Kommentarer
Annna

Vi har ju pratat om det här.. Ni ska ju INTE prata om thailand ju.. :( jag blir ledsen!
har lov nästa vecka så lite glad får man väl vara ändå - och ja klara polisens svensa prov & behöver aldrig mer göra om det - härligt!
nu ska vi snart springa på tid - orka?? :(
kram

2007-10-25 @ 10:59:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0