mycket?

Nu är allt flyttat till nya lägenheten. Det skedde i fredags.
Där kan vi snacka om träningsvärk dagen efter! Jisses..... Konka upp allt till tredje våningen..
Christian fyllde 20 på lördagen, jag jobbade på ICA dagen, sedan blev det utgång.
Lars Winnerbäck konsert på söndagskvällen - TOTALLY WONDERFUL. Du skulle varit där Sandra! (Återkommer om detta). HUr lägger man upp videoklipp på bloggen?

Har nog alldrig varit så konstant trött som jag är nu. Har inte haft en hel riktig nattsömn sen en vecka tillbaka, och det är ovanligt för mej....... Stress, stress, stress.

Aktivitetsvecka denna veckan här på jobbet, kommer nog bli fullt upp det med.

Har inget internet i lägenheten, när det finns återkommer jag med bilder av flytten och konserten mm.

Ska strax ha öppna förskolan!

BTW, kolla förstasidan på SKLT, det var härifrån igår!


SNART THAILAND! (struntar i att Anna blir upprörd när vi nämner det, men jag är ju så lycklig ;))


Kommentarer
Sandra

Ah, jag skulle sa garna ha varit dar! Men nu ar det inte langt kvar tills jag kommer hem! Nar aker du till Thailand och nar kommer du hem? Take care.

2007-11-02 @ 09:24:20
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com
Peter

JULIA!!!!! JAg har äntligen fått ett datum när jag ska åka:) 15:de november:)

2007-11-02 @ 12:07:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0