Skola och sjuk.

Det hjälpte inte att övderdosera vitamin-brustabletter och nässpray.
Vaknade upp, kändes som om huvudet var ett bowlingklot, så jag stannade hemma.
Sov till kvart i tolv istället för kvart över sex. Det behövdes!

Andra gången sedan jag började mitt jobb som jag stannar hemma för jag är sjuk.
Och det var ju typ.... en och en halv månad sen?
Om jag hade gått i skolan nu och varit hemma en gång på 1,5 månader så skulle det varit ett UNDER!

Men det var inte det att jag fejade mina sjukdomar när jag gick i skolan, sjuk var jag verkligen.
Skolan. Suck. Jag vet inte. Var väl kanske ingen plats för mej. Är lyckligare när jag slipper skolan, känns det som. Friare.
Men började jag äta järnmedicin och allt blev lite bättre, faktiskt, och det var ju bra för orken.

Men jaa. Att börja plugga ligger nog faktiskt ganska långt bort, jag tänker inte börja plugga förrän jag verkligen vill.
Och vet vad jag ska plugga till.

Hahaha, jag satt precis och tänkte på min reaktion när någon frågar mej om jag ska börja plugga snart.
Jag suckar och rynkar på näsan. Kom precis på det. Komiskt.
Det säger nog allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0