Synd att det snart är slut

Gick riktigt bra att jobba idag.
Tycker att det är lite synd att jag bara ska ha öppna förskolan en gång till, det går ju bara bättre och bättre varje gång jag har det! :)
Får se om man kan få ut den ordinarie öppna förskolan "fröken" på kurs lite oftare så jag kan ha alla sötungar för mej själv... ;P Haha.
Efter öppna förskolan blev det dagis i Skara, och de barnen.. jaa. Åh. Att det finns så gulliga barn!
(eftersom jag inte tar kort på de gulliga barnen jag jobbar med, så lägger jag upp ännu ett kort på ett annat gulligt barn ;))

image394


Ibland är det jobbigt med internet. Jobbigt att man kan se vad alla ens vänner har för sej, utan att de frågar en själv.
Suck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0