teater

Här sitter jag och fryser på jobbet. Har just intagit min lunch (gårdagens kvällsmat) och det var gott :)
Väntar på att min elva årsgrupp ska komma.
Idag ska vi börja med teatern som äntligen är klar...
Tänkt att teatern ska spelas upp vecka 44, (PANIK PANIK - ca tre gånger till att öva), och jag hoppas att det kommer gå bra. Hoppas att alla kommer de gånger som är kvar så det blir en bra teater. (så det blir en teater över huvud taget....)

Nej, usch, vad stressad jag blev nu då. Det är vecka 41 nu, och uppspelning vecka 44.
Tur att de är duktiga. (lugn Julia). De klarar det. Det tror jag faktiskt.


Kommentarer
Sandra

Hejhej! Vad roligt med ett piano! Forstar att du ar himlans glad. Ska du ha det i lagenheten? Trangt? Well, jag tror teatern gar jattebra. Hoppas iaf, :). Take care!

2007-10-09 @ 16:45:03
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0