min nya mp3

Hej, idag har jag köpt en mp3.

Okej. Jag ska vara uppriktig.

Jag är glad över min nyinköpta mp3, vilket inte är så underligt.
Men jag önskar att min gamla fortfarande funkade, så jag slapp lägga ut 1400 på en ny. (det är dock 4GB :D)
Min mp3 pajade ju efter andra laddningen. Utan att jag hade gjort något.

Har köpt mina två snenaste mp3er på en internetsida som heter pixmania, och bägge två gick sönder utan några större påfrestningar. Den första hade jag turen att ha i hela FEM månader, och den andra ville inte leva mer efter den andra laddningen.
När jag skulle skicka tillbaka min första mp3 var det väldigt omständigt eftersom det är svårt att få tag i deras kundtjänst i telefon, man får maila dem istället, och svaret på de frågor man ställer hänvisar de till hemsidan - som praktiskt taget är omöjlig att finna någon nyttig information på.
Sedan tog det drygt 1,5-2 månader innan jag fick tillbaka min mp3.
Fick efter många om och men tala med en människa när min senaste inte fungerade. Wow.
Men de hade inte så mycket mer att säga än att jag skulle skicka tillbaka den.

Eftersom det sista jag vill göra är att lägga ut massa pengar på att skicka en mp3 på lagning innan Thailandsresan (som jag kanske inte ens får tillbaka innan jag reser) så gick jag helt enkelt och köpte mej en ny mp3 i en vanlig hederlig On/Off affär.

Jag skulle inte rekomendera någon att köpa något på pixmania. Klart slut.





Kommentarer
hanna

ok....grattis... mamma ville att du skulle ringa henne btw...:)

2007-09-26 @ 21:05:56
URL: http://kiwis.blogg.se
Anna

jag köpte nåt på pixmania en gång.. men ja kommer inte på vad det var så vet faktiskt inte om saken funkar eller ej.. hm ..:)
kram

2007-09-26 @ 21:57:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0