mina glasögon

Jag lovade ju bilder på mina glasögon......



Japp, så ser dom ut.

Jag har kommit på en uppfinning som jag tror MÅNGA också skulle vilja fanns.
Att när man slänger sina kläder på golvet/fåtöljen/soffan så skulle de på ett ögonblick bli rena,
vikas av sej själva, och läggas in i garderoben.

Skulle inte det vara underbart?


Om 50 minuter går bussen till jobbet, och jag vill inte jobba idag!
Det spöregnar. Helst av allt vill jag bara gosa ner mej i vår stora filt, sätta på mej ett par raggsockar och titta på film hela dagen.
Hm...... Men nej. Istället får jag umgås med massa söta barn, och ha teater med elvorna.
Och det är ju inte helt fel det heller :)
Men det är just själva resan dit. Gå i spöregn till bussen, till affärn, till dagiset, till församlingshemmet, till bussen och sen från busstation hem igen. Inget jag ser fram emot i detta väder som sagt.............


Kommentarer
Sandra

Ja, suck, livet skulle bli sa himla mycket lattare om man hade en bil, eller hur? Och den dar geniala maskinen du pratar om. :) Ta hand om dig.

2007-09-25 @ 14:04:40
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0