ont.

Lite jobbigt.

Som alla (?) vet har jag haft problem med min handled sedan lågstadiet.
Nu trillade jag för drygt tre veckor sedan, i en trappa och på cykeln och har haft extra ont sedan dess...
Har pratat med min kära moster om vad jag ska göra. Och det finns som vanligt nästan inget göra.
Fortsätta med bandage/handledsskydd och ta det lugnt bara.. (och baka bröd, när man knådar degen var tydligen bra för handlederna)

Men det är jobbigt.
Bara vetskapen om att det inte finns något att göra känns fruktansvärt jobbigt.
Att jag har haft ont av och till i tio år, och säkerligen kommer att ha ont resten av livet.


Jag vill inte ha ont. Jag vill kunna göra allt som jag vill...
Kunna spela piano utan att känna av smärtan



Kommentarer
Anna

stackare.. :(
men du ska ju snart till Thailand - din JÄVEL..
behöver ja säga att ja är avundsjuk och mår dåligt av att behöva stanna hemma??!
KRAM

2007-09-24 @ 22:34:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0