Det gick bra!

Han frågade inte ens efter mina betyg.
Så typiskt mej att gå i taket för något som inte ens behöves.
Intervjun gick bra förresten :) Verkar vara ett riktigt roligt och intressant jobb, men dessvärre är det inte heltid... :/.
Skulle få besked nästa vecka!

Jason Mraz, I'm yours. Kan bara inte sluta lyssna på den låten!
Lyssnar jag inte på den i ipoden så går den i repeat i huvudet på mej, eller så spelar jag den på piano. Sjukt hur en låt kan sätta sej så. Men snart har jag väl lyssnat sönder den........

Åh. Jag går bara och väntar. Väntar och väntar.
Och suckar. Varför körde jag bara inte på?


Näpp, jobb imorgon så jag får väl dra mej åt sängen. Jobbar bara 7.30-12.30 imorn, lite skönt men ändå synd - när man väl masat sej iväg till Skara kan man ju lika gärna stanna hela dagen liksom.
På onsdag, då blir det jobb hela dagen istället - tjoho. Hrm. (Man kan ju nästan få för sej att jag är lite pessimistisk här på kvällskanten)


Kommentarer
Sandra

Vad är det för jobb? Berätta? Herregud, här åker folk till London för att "där är det så lätt att få jobb" och så får du intervju en vecka efter att du kommit hem. Det är tomt utan dig härborta..

2008-04-29 @ 01:58:15
Hanna

hm....saknar faktiskt ditt spelande vid pianot.... weird...

2008-04-29 @ 18:14:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0