En ny dag

Sitter här just nu med en frukost/väldigt tidig lunch (eftersom klockan är 11 här), bestående av en omelett.
Fanns inte så mycket annat att välja på, eftersom jag och Sandra köpte fel bröd förra gången vi var och handlade.
Brödet är vitt och består av luft. Inget man vill sätta tänderna i :P

Idag ska jag.......... hm. Ingen aning. 
Men solen skiner så jag är glad ändå :).... fast vädret kan ju skifta vääääääääldigt snabbt här. Skulle inte förvåna mej om det är åska om en halvtimma, trots faktumet att det inte finns ett moln på himlen.

Jag har beslutat mej för att åka hem. Om det inte sker ett under och jag får ett perfekt jobb. Typ idag.
Jag kan sova hos Sandra i en natt till, sen så tänkte jag våldsgästa Linnea och hennes värdfamilj (fast man kanske inte kan säga våldsgästa om man är välkommen?), och sedan eventuellt några nätter på hostel om det behövs Jag vet inte. Känns ganska komplicerat detta här.

På ett sätt vill jag inte lämna London. London är underbart. Helt allvarligt. I just love it here.
Men sedan är det lite krångel med boende, jobb och pengar. Tyvärr. Ibland får man vara realistisk.


PS: i inlägget "hemmakär" glömde jag visst att nämna min älsklingsmoster Kerstin. Självklart saknar jag henne också! :)


Kommentarer
hanna

london kommer ju liksom finnas kvar.. kännder du för ett nytt försök får du väl bara dra över :)

2008-04-15 @ 12:26:11
URL: http://kiwis.blogg.se
hanna

:) håller med... då kan han köra upp ngt... jvla benno....
:)
saknar dig med.. blir det inte london kanske det kan bli malmö.....?
:O)

2008-04-15 @ 12:35:05
URL: http://kiwis.blogg.se
kerstin

jag tänkte väl det.

2008-04-16 @ 15:24:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0