:)

Igår hade jag en heldag på Oxford street medan Sandra jobbade. Det var roligt, men resulterade i värkande fötter, lilltår och ben. Ajaj. 
Idag ska jag in till Oxford street igen, men denna gången med Sandra som sällskap! Och så ska jag ju söka jobb. Jösses.

Lite senare ska vi möta upp Linnea. Det var år och dar sedan jag träffade henne! Hennes student var nog senaste gången... hm. Ska bli kul i alla fall :)

Igår var det tänkt att jag och Sandra skulle slappa och kolla på film. Det blev inte så.
på tjugo minuter hade vi slunkit ur mjukisdressarna och klätt upp oss, redo att följa Sandras rumskamrat Emelie och hennes arbetskamrat Erica till "deras" pub. Det var trevligt, men både jag och Sandra var trötta så vi åkte hem ganska tidigt och SOV. Så skönt att sova :)

Nej, nu ska jag kolla lite på internet efter jobb!

Mitt engelska nummer  är 00447530062314 


Kommentarer
hanna

heeej, mer uppdateringar! mer MER MER!!

2008-04-03 @ 19:35:42
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0