hemmakär

ÅH. 
Jag är en väldigt hemmakär person. Det märker jag så fort jag åker bort.

Saknar pianot. Barbro. Att ligga uppe i soffan under filten och titta på TV. Mitt rum. En toalett med lås på.
Izo. Yoghurt. Dagisbarnen (tro det eller ej!). Vårt hus. Alexander. Mixmegapol!
Saknar att åka till Ellen. En vanlig ICA affär. Att ha en TV. Bogrens. Mammas tjat om fåglar ;). 
Halebop (är ju dyyyrt att smsa här). Farmor och Farfar. Min pincett. 

.. och självklart min familj, mina vänner (både de som är långt bort och nära). :)

Jag tror att så fort jag får ett jobb så slipper jag gå omkring och tänka på att jag saknar pianot, min pincett - allt..
För då får jag annat att tänka på. Just nu går jag ju bara omkring och söker jobb. 
Mina bästa dagar hittills har varit de dagar då Sandra varit ledig, eller när jag träffat Linnea, för då har jag annat att tänka på. :) Så, jag ska inte ta dessa dagar så allvarligt (försöka). 

Helgen ska spenderas med Linnea, eller delar av helgen i alla fall, känns jättekul! Ska få se vart hon bor :) Najsnajs.



Kommentarer
Lena

Vet du Julia, det tror jag med.

Mammas TJAT om fåglar...hrmpf!

2008-04-10 @ 19:22:29
Therese

Ja det känns nog bättre snart :) Ha en bra helg vännen!

2008-04-10 @ 19:31:10
clabu

Passa på och njut av London. Tids nog kommer du tillbaka till den trista vardagen i Eggby....fast lite rolig är den nog när jag tänker efter....vardagen alltså :-))

2008-04-10 @ 19:40:05
älsklingsmonster kerstin

saknar du inte mig, jag saknar dig.

2008-04-14 @ 21:58:02
kusinen towe (;

jag saknar dig också julia :)

2008-04-20 @ 08:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0