lite bilder

Nu när jag har lite tid kan jag lägga upp lite bilder från den senaste veckan..

image579

Vi gör oss redo för att gå ut och söka jobb (eller rättare sagt, jag).
Men innan det hade vi viktigare saker för oss
image580

image581

... som att försöka ta oss in på Perrong nio och trekvart. Tyvärr misslyckades detta.
Istället tog vi oss till Covent Garden. Där sökte jag lite jobb, och sedan satte vi oss i solen och åt våra lunchmackor.
image582

På kvällen blev det utgång med dessa två
image583

Det var roligt, och såhär snygga var vi ;)

image584

Kom på att det endast var bilder från i fredags.. 

Nu ska jag hänga upp min tvätt, och sedan ska jag in till London för att titta på affären som jag ska på intervju för imorgon. Kom på att det kanske är bra att faktskt ha varit inne i en affären jag sökt till :P





Kommentarer
Caroline

Du ser ju ut att ha det bra du =) Lycka till på jobb intervjun imorgon =) Kraaam

2008-04-08 @ 16:55:44
URL: http://caallin.blogg.se
Therese

Ja lycka till Julia! :D
Btw, nya converse? :)

2008-04-08 @ 18:54:45
hanna

ooo, bilder!!!
:)

2008-04-08 @ 21:19:04
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0