London med LW

Idag var jag och Lars Winnerbäck ute och gick i London.

Vi var i Covent Garden, där jag krävde att få ett par örhängen som jag köpte igår - men som glömdes kvar i affären.
Sedan var gick vi till Piccadilly circus, Buckingham Palace, gluttade lite i parken bredvid, och sedan gick vi en sväng i Hyde Park. Att ha Lars Winnerbäck som sällskap en solig dag som denna var inte helt fel, men jag fick aldrig riktigt ur honom vad han tyckte om London. Han pratade mest på om fröken svår, du gamla fria nord, mareld, pollenchock och stjärnfall.

            

Lite pinsamt att gå och ta kort på sej själv sådär, därför fick jag snabba på när ingen såg. 
Ser ni Lars Winerbäck? Han sitter i öronen på mej! 

:)



Kommentarer
maria

Julia, är du i london!? Tokigt, jag som trodde jag hade lite koll här i världen. Hur länge blir du där? Ska till London i helgen, vem vet, man kanske springer på varandra! Eller kanske vill du hänga med ut i helgen? Kram maria =)

2008-04-16 @ 15:54:46
URL: http://amiraaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0