lördag

Jag och Izo har precis varit ute och cyklat. Han älskar verkligen att cykla!
Fast nu ljög jag. Han älskar inte att cykla, han älskar att springa bredvid :)
I början behöver jag inte ens trampa själv, han drar så fruktansvärt mycket att det inte blir ansträngande för mej över huvudtaget. Efter halva rundan har har blivit lite tröttare så vi stannar och dricker vatten, då får han krafterna tillbaka och drar hela vägen hem igen :P.
Nu är han jättetrött, jag har tagit ut ett rep och bundit fast honom vid huset. Kan ju inte ha honom lös i trädgården eftersom han drar efter vilt så fort han får chansen, lite synd om honom, men det är hans eget fel..
Nu ligger han i skuggan, dricker vatten och njuter!

image599

Idag skiner solen, fast det blåser och är lite molnigt, så det är lite kallare än vad det varit de andra dagarna.

Tänka sej att jag jag behövde bli nästan 20 för att uppskatta att bo ute på landet.
image600

image601

image602

image603

image604


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0