Satan i gatan.

HELVETE! 
Gjorde just bort mej totalt.

Min mobil ringde och jag såg att det var ett engelsknummer. 
Svarade och han i andra änden sa "hello.. is this..... miss Burch?"
Stammade att jag var miss Burch (hmhmööömm)..
Han ringde angående mitt CV om jag lämnat in till hans affär, Mark Merc Merk något sa han och mitt huvud stod still.

Eh. Vilken affär då? Sa självklart inte så.. men tror han hörde att jag lät ganska förvirrad.

"In covent garden, you know". 

jag har INGEN aning om vilken affär han ringde från. Inte den blekaste.

"Oh, yes. Covent Garden. Right."

Han sa att han skulle ringa nästa vecka igen angånde intervju. 
Satan i gatan. 

I'm a lucky girl om han ringer igen.. Han frågade varför jag ville ha jobb i den affären... och jag kunde inte svara.
FÖR JAG VET INTE VILKEN AFFÄR HAN MENADE..

Jag som varit så duktg och skrivit upp vart jag lämnat CV just för att detta inte ska hända........... suck.
Well. My mission today är att åka till Covent garden och hitta en affär som heter Merc, Mark, Marc NÅGONTING.



Sandra. Kommer du ihåg någon sådan affär?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0