skrika.

JAG VILL BARA SKRIKA RÄTT RAKT UT.

Jag är en sådan människa som vill ha koll på allt, planera och vara förberedd.

Sökte ett jobb i fredags, sista ansökningsdagen var just i fredags och jag skickade in min ansökan 23.11.
Därför blev jag oerhört chockad när de ringer upp idag och frågar om jag vill komma på intervju - IDAG!
Här sitter jag framför datorn, i pyjamas, har inte ens tvättat mej än, så sliten man bara kan bli.
Sjävlklart vill jag komma på intervju idag, svarar jag, blir klockan ett bra?

Så fort vi lagt på kommer paniken (eller ja, paniken kom väl när jag svarade i telefonen egentligen).
Vart är mina betyg? Vart är mina betyg? Vart är mina betyg? VART ÄR MINA BETYG????!!?

Han sa inte att jag skulle ha med dem, men är det inte en ganska självklar sak att ha med?
Har letat igenom hela huset och jag hittar dem inte. Jag tror jag vet vart de är.
I LÄGENHETEN! Fanfanfan.

I och med att han inte frågade efter dem får jag helt enkelt hoppashoppashoppasHOPPAS på att han inte vill ha dem. (suck. klart de vill se betygen - jag är körd). Kanske kan komma in och lämna dem en annan dag? (när jag hittat dem!)

ÅH, jag hatar när det blir såhär!



Kommentarer
Therese

Hur gick det då? :)

2008-04-28 @ 19:51:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0