solsolsol.

Igår var det vår i luften! 
Jag och Sandra sov länge på morgonen (förmiddagen kanske man skulle vilja kalla det för förresten), och sedan åkte vi ner till Covent garden. 
Tittade lite i affärer och jag sökte lite jobb. Det var väldigt mysigt i covent garden och häftiga butiker. 
Bästa stunden på dagen var nog när vi åt våra lunchmackor i solen, där var det så varmt att jag faktiskt satt i t-shirt :). Underbart väder... idag är det dessvärre lite mulet..  sucksuck.

Sandra jobbar och jag ska möta upp Linnea klockan två. Vi ska till.... eh... Tate Britian eller Tate Modern. Glömde vilken det var. Det är därför det är så bra att vara med Sandra och Linnea, de vet vad man ska se, vart det ligger och hur man tar sej dit. Underbart! (behöver knappt tänka själv höll jag på att skriva...:P)

Jag saknar min kamera något oerhört.
Tänk vilka fina bilder jag hade kunnat lägga upp. 

Wellwell. Jag hoppas att jag snart får jobb.


Kommentarer
hanna

det får du snart.. ;)

2008-04-05 @ 14:43:37
URL: http://kiwis.blogg.se
Lena

Det är jag också säker på!
Vad fint att ha personlig guide i London :)

2008-04-05 @ 15:37:42
moster kerstin

Det låter underbart med vår och london , hoppas du hittar ett arbete. Kram kerstin

2008-04-06 @ 03:42:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0