Min lediga dag

Min lediga dag har gått till att villa runt på småvägar utanför lidköping,
gå en mil med mamma på Hindens rev,
samt att köra bil.

Vår plan var att åka till Hindes rev på förmiddagen, men kartan som vi drog ut från hitta.se stämde inte............ SÅ vi villade runt på massa småvägar utanför Lidköping i över en timma. Tillslut hittade vi rätt och började vår milslånga vandrig med Izo och kameror.
När vi gått kanske fyra kilometer börjar jag att tröttna på det hela - jag är ingen promenadmänniska.
Mamma var hela tiden trettio steg bakom och tog massa kort, medan Izo bara ville framåt, haha.
Promenaden (kan man kalla en vandring i kall blåst för promenad? En promenad ska ju vara under sommartid då man kan strosa omkring...... eller? som sagt, jag är ingen promenadmänniska) tog två timmar och en kvart och vi var oerhört nöjda med oss själva när den var över.

   
image509

Jag fick köra hem och vi överlevde även den resan, (även om det känns som om mamma tvivlar på det ibland)..

Strax ska jag in till Ellen. Ska bli mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0